Retail 24 Dashboard

Konfiguracja i Zarządzanie Portalem Retail24
  1. LOGOWANIE
  2. Aby zalogować się do serwisu należy otrzymać dane do logowania od działu wsparcia technicznego, w tym podany wcześniej adres email, hasło i trzyznakowe ID klienta. Po wpisaniu daych należy dodatkowo kliknąć w prostokąt na dole ekranu logowania, aby potwierdzić test CAPTCHA.
    Ekran logowania Ekran Logowania
  3. KONFIGURACJA PRZEGLĄDARKI OD WYŚWIETLANIA RAPORTÓW W EXCELU
  4. Raporty generowane są w zakładce "Zestawienia" poprzez naciśnięcie przycisku "pobierz" w dowolnym widoku raportu. Przeglądarka powinna wyświetlić puste okienko w którym zależnie od przeglądarki i jej ustawień powinien pojawić się w postaci ikony , lub od razu otwary plik Excel.

    Dla przeglądarki chrome:

    1. Należy wybrać w lewym rogu przycisk „i” oraz wejść w ustawienia witryn
    Pobieranie raportów 1 Okno w przeglądarce po rozwinięciu znaku "i"
    2. Zmienić „treść niezabezpieczona” na zezwalaj:
    Pobieranie raportów 1 Okno w przeglądarce po rozwinięciu "Ustawienia witryn"
    3. Zrestartować przeglądarkę / odświeżyć witrynę portal.retail24.pl
  5. UŻYTKOWNICY
  6. W zakładce "użytkownicy" Istnieje możliwość wyświetlania listy użytkowników, ustawienia ich ról i przypisywania uprawnień.
    1. Lista użytkowników
    2. W widoku użytkownicy wyświetla się lista utworzonych użytkowników
      Lista użytkowników Lista użytkowników
      Aby dodać użytkownika można przejść do ekranu dodawania użytkownika poprzez znak niebieski znak "+"
      Ekran dodania użytkownika Ekran dodania użytkownika
      W polu email należy podać email którym będzie logował się użytkownik, tak samo hasło, które będzie służyło do logowania do platformy Dashboard. Hasło musi się składać przynajmniej z 8 znaków. Należy również przypisać użytkownikowi rolę. Tworzenie ról będzie omówione w kolejnych podrozdziałach.
    3. Przypisywanie ról użytkownikom
    4. Aby móc przypisać użytkownikom role, należy wejść w zakładkę "Edytuj" w widoku listy użytkowników .
      Zakładka edycji użytkownika Zakładka edycji użytkownika
      W oknie które się wyświetli, można rozwinąć listę aktywnych ról najeżdzając kursorem na czarną strzałkę przy oknie wpisania roli. Można również zacząć wpisywać z klawiatury rolę którą chcemy przypisać użytkownikowi, a w momencie wpisywania system pozwoli na autouzupełnienie wpisywanej przez nas roli, na tą która jest wcześniej zdefiniowana.
    5. Role i uprawnienia
    6. Aby utworzyć nową rolę należy wejść w zakładkę Role i nastepnie nacisnąć znak plusa, po czym wpisać nazwę jaką chce mieć nowo utworzona rola. Istnieje również możliwość zmiany nazwy utworzonej roli
      Dodanie nowej roli Dodanie nowej roli
      Przechodząc do zakładki "Uprawnienia R24 Dashboard" możemy dodać każdemu z istniejących użytkowników ustawić uprawnienia do jakich zakładek i funkcjonalności użytkownik ma dostęp.
      Zakładka Uprawnienia R24 Dashboard Zakładka Uprawnienia R24 Dashboard
      Dodatkowo w tej samej zakładce możemy zmienić kolejność wyświetlania podkategorii w menu po lewej stronie wchodząc w podzakładkę "Kolejność menu".
      Zakładka Kolejność menu Zakładka Kolejność menu
      Naciskając kursorem na wybraną zakładkę której miejsce w menu chcemy zmienić pokazują się strzałki, ktorymi możemy zmieniać pozycję w menu.
  7. ZARZĄDANIE PORDUKTAMI
  8. W Zakładce "Produkty" użytkownik ma możliwość dodawania nowych produktów po wciśnięciu przycisku "dodaj Produkty".
    Zakładka Produkty Zakładka Produkty
    • W "Ean" musi się znajdować kod EAN który zazwyczaj składa się z maksymalnie 14 cyfr, użytkownik musi w tym oknie wpisać liczbę całkowitą bez spacji czy przecinków. Kod Ean przy dodwaniu produktu jest wymagany.
    • Nazwa produktu również jest wymagana, może się ona składać z maksymalnie 125 znaków
    • W przypadku ceny produktu, separatorem dziesiętym jest przecinek, aby dodać produkt, wpisanie ceny również jest obowiązkowe
    • Przy wyborze stawki Vat należy wybrać jedną z dostępnych stawek z rozwijanego menu.
    • Dodatkowy kod może mieć maksymalnie 50 znaków
    • W przypadku ustawienia produktu jako składnik, jego ilość należy ustawić jako liczba maksymalnie z 18 cyframi i maksymalnie dwoma miejscami po przecinku.
    • Produkt również można dodać do grupy produktów, nie jest to jednak wymagane
    Okno dodania produktu Okno dodania produktu
  9. ZARZĄDANIE RECEPTURAMI
  10. Aby dodać receptruę należy wejść w załadkę receptury w kategorii Produkty i kliknąć na niebieski znak plusa z prawej strony. Dodatkowo istnieje możliwośc już wcześniej utworzonych receptur.
    Zakładka Receptury Zakładka Receptury
    W oknie dodania receptury należy wpisać kod EAN, nazwę receptury i stawkę VAT.
    Okno dodania nowej receptury Okno dodania nowej receptury
    Po utworzeniu nowej receptury, należy wejść w okno Edytuj, gdzie do receptury możemy dodać opis, czy dodatkowy kod. Na dole zakładki należy dodać składniki w recepturze podając ich nazwę i ilość. Nazwę składnika można wybrać z rozwijanego menu które wyświetli się najeżdzając na czarną strzałkę w polu wpisania nazwy składnika.
    Dodawanie składników w recepturze Dodawanie składników w recepturze
    Po dokananiu zmian należy je zapisać, potwierdzając przyciskiem Zapisz. W momencie gdy chcemy dezaktywować daną recepturę należy nacisnąć przycisk Dezaktywuj.
  11. ZARZĄDZANIE LOKALIZACJAMI
  12. Aby zarządzac lokalizacjami należy wejść w zakładkę Lokalizacje. Następnie należy nacisnąć niebieski plus po prawej stronie. Otworzy się okno w którym będziemy mogli wprowadzić adres.
    Okno lokalizacje Okno lokalizacje
    Po wyświetleniu się okna umożliwiającego wprowadzenie adresu, można uzupełnić następujące pola:
    • Nazwa
    • Miesięczny kosz czynszu
    • Ulica
    • Nr budynku
    • Nr lokalu
    • Kod pocztowy
    • Miejscowość
    • Urząd pocztowy
    • Komentarz
    Dodawanie lokalizacji Dodawanie lokalizacji
    Wymagane pole umożliwiające zapis to jedynie pole Nazwa, wypełnienie pozostałych pól jest opcjonalne.
    1. Planowanie tras
    Przechodząc do zakładki Trasy, można tworzyć i edytować trasy. Dzięki temu można lepiej planować uzupełnienia automatów.
    Zakładka Trasy Zakładka Trasy
    Aby utworzyć trasę należy naciśnąć niebieski plus, następnie wprowadzić nazwę trasy, w odpowiednim polu, po czym mozna do trasy przypisać wcześniej utworzone lokalizacje.
    Zakładka Trasy Zakładka Trasy
  13. KONFIGURACJA AUTOMATÓW
  14. Aby przejść do konfiguracji automatów należy wejść w zakładkę w menu bocznym Automaty.
    Lista automatów Lista automatów
    Po wybraniu interesujących nas automatów, poprzez kliknięcie na kwadrat na lewo od nazwy automatu, istneiej możliwość pobrania zbiorczych raportów, konfiguracji automatów i stanu bieżącego. Aby raport został pobrany należy wcześniej upewnić się że poprawnie skonfigurowano przeglądarkę, co omówiono w rozdziale 2.
    Klonowanie automatu Klonowanie automatu
    Aby dodać nowy automat należy nacisnąć przycisk plusa, po czym można skorzystać skorzystać z możliwości sklonowania automatu, dzięki temu szybko można dodać drugi taki sam automat z taką samą konfiguracją, co automat referencyjny. Należy wpisać nazwę jaką chcemy nadać automatowi, jego numer seryjny i z listy wybrać automat referencyjny.
    Klonowanie automatu Lista automatów
    Jeżeli chcemy dodać nowy automat bez klonowania, należy wejśc w drugą zakładkę Utwórz nowy. Należy uzupełnić wszustkie informacje w tym nazwę, nr seryjny, lokalizację, typ automatu i typ obsługi. Typ automatu, lokalizacja i typ obsługi można wybrać z rozwijanego menu.
  15. Terminale
  16. Przechodząć do zakładki terminale, użytkownik dostaje informacje na temat ilości terminali konkretnych typów, numerze seryjnym terminala, ostatnim podłączeniu do sieci, jak dawno miała miejsce ostatnia transakcja i na jaką kwotę. Dodatkowo jest wyświetlana informacja na temat tego jak rozliczana jest sprzedaż i w jakim automacie jest terminal. Oprócz tego mamy informacje o połączeniu i dokładniejszych danych na temat kwot transakcji z ostatnich 3 dni.
    Zakładka Terminale Zakładka Terminale
    Wchodząc w ustawienia, oznaczone symbolem zeszytu z ołówkiem, użytkownik jest w stanie przypisać terminal do innego automatu. Istnieje również możliwość ustawienia rozliczania sprzedaży przez transakcje czy przez transakcje z płyty głównej R24 VMC. Można równiez ustawić automatyczną konfigurację transakcji na podstawie transakcji.
    Ustawienia terminala Ustawienia terminala
  17. Transakcje
  18. Przechodząc do okna transakcje użytkownik ma możliwość podejrzenia transakcji z terminali. Widoczny jest numer terminala maszyna w której się znajduje, czas zrobienai transakcji jak rówież jej status. Status reprezentowany jest przez 3 kolory, przez zielony można rozumieć że transakcja doszła do skutku, czerwony to odmowa, a żółty to zwrot.
    Zakładka Transakcje Zakładka Transakcje
  19. Stan bieżący
  20. W zakładce Stan bieżący użytkownik może sprawdzić raport z iwentaryzacji INm, jakiego automaty on dotyczy czy również stan załadowania maszyny czy raport z doładowania.
    Zakładka Stan bieżący Zakładka Stan bieżący
    W oknie Inwentaryzacja automatu uzytkownik ma możliwość zobaczenia ilości oczekiwanych danych produktów.
    Okno Inwentaryzacja automatu Okno Inwentaryzacja automatu
    Przechodząc do okna Doładowanie automatu użytkownik jest w stanie zoabczyć ilość konkretnych produktów doładowanych do maszyny.
    Okno Doładowanie automatu Okno Doładowanie automatu
  21. Worki na monety
  22. Przechodząc do Zakładki "Worki na monety", użytkownik jest w stanie utworzyć obiekt jakim jest worek na monety.
    Zakładka Worki na monety Zakładka Worki na monety
    Aby dodać nowy worek na monety należy nacisnąć niebieski znak plusa, następnie wpisać jego nazwę i nacisnąć "Zapisz".
    Dodawanie nowego worka na monety Dodawanie nowego worka na monety
    W razie potrzeby użytkownik może zmienić nazwę worka na monety bądź go zdezaktywować klikając opcję Edytuj przy odpowiednim worku
    Edycja worka na monety Edycja worka na monety
  23. Magazyny
  24. Przechodząc do zakładki magazyny użytkownik może dodwać i modyfikować magazyny. Wyświetli się lista utworzonych magazynów.
    Zakładka magazyny Zakładka magazyny
    Aby dodać nowy magazyn należy nacisnąć niebieskiego plusa w prawym górnym rogu. Następnie należy wpisać nazwę jaką chcemy nadać naszemu magazynowi, po czym nacisnąć Zapisz.
    Dodanie nowego magazynu Dodanie nowego magazynu
    Istnieje możliwość edycji magazynu, czyli zmiany jego nazwy, w tym samym oknie edycji można również zdezaktywować, wybrany magazyn.
    Edycja magazynu Edycja magazynu
  25. Typy automatów
  26. Przechodząc do zakładki Typy automatów widnieje lista utworzonych typów automatów.
    Edycja magazynu Edycja magazynu
    Aby dodać kolejny automat należy nacisnąć niebieski plus w prawym górnym rogu. Po czym należy wpisać nazwę automatu i wybrać producenta z listy. Następnie należy zapisać zmiany
    Edycja magazynu Edycja magazynu
    Po kliknięciu w przycisk Edycja użytkownik jest w stanie zmienić nazwę i producenta danego urządzenia. Jeżeli jest potrzeba użytkownik może również dezaktywować dany typ automatu przyciskiem Dezaktywuj.
    Edycja magazynu Edycja magazynu
  27. KARTY PREPAID
  28. Przechodząc do zakładki karty prepiad, użytkownik może dodwać i modyfikować istniejące karty prepaid. Na ekranie głównym zakładki Karty prepaid widoczne są informacje o właścicielu danej karty, dodatkowe informacje, takie jak np. numer pracownika czy dział w jakim pracuje konkretny pracownik, dodatkowo częstotliwość zasilania karty jej status czy bieżący kredyt.
    Okno Karty prepaid Okno Karty prepaid
    Aby dodać nową kartę należy nacisnąć plusa po prawej stronie na górze ekranu. Po przejściu do kolejnego okna należy uzupełnić pola w tym właściciela karty prepaid należy wybrać grupę Prepaid, którą utworzymy w dalszej części instrukcji. Należy dodać również numery karty, jak również typ karty. Wymagane jest również wybranie statusu karty, jeżeli chcemy aby była ona od razu gotowa do użycia należy wybrać status jako "aktywna".
    Dodawanie nowej karty prepaid Dodawanie nowej karty prepaid
    Istnieje możliwość utworzenia grupy do których można przypisać karty prepaid do których będzie można przypisać karty. Należy wejsć w zakładkę grupy gdzie widoczne będą informacje takie jak częstotliwość doładowywania karty czy ilość powiązanych terminali. Utworzoną grupę możemy edytować po naciśnięciu edytuj. Umożliwi to chcociażby dodanie termianli czy zmianę wysokości i częstotliwości doładowań.
    Okno Grupy prepaid Okno grupy prepaid
    Aby stworzyć nową grupę prepaid należy nacisnąć plusik w prawym górnym rogu. Następnie należy wpisać przyjazną nazwę i uzupełnić o częstotliwość zasilenia jak wartość o jaką karty w tej grupie będą zasilane. Dodatkowo należy dodać przynajmniej jeden terminal na którym karty z danej grupy będą działać. Należy następnie zapisać zmiany, późniejsze zmiany będą możliwe z widoku grupy kart prepaid, gdzie po naciśnięciu przycisku edytuj możliwa jest edycja właściwości danej grupy.
    Tworzenie grupy prepaid Tworzenie grupy prepaid
    W zakładce transakcje użytkownik jest w stanie podejrzeć wszystkie transakcje, opłacone za pomocą kart prepaid jak również informacje o właścicielu karty, czasie transakcji czy wartości. Istnieje możliwosć pobrania różnych raportów, w górnej części zakładkim, każdy z 3 raportów zawiera inne grupowanie transakcji, w zależności od potrzeb można pobrać ten, który najbardziej odpowiada oczekiwaniom użytkownika.
    Okno Transakcje Kart prepaid Okno transakcje Kart prepaid
  29. PERSONALIZACJA
  30. Przechodząc do zakładki personalizacja użytkownik może zmienić grafiki wyświetlane na ekranie automatu, w tym nagłówek i stopka oraz koszyk. Istnieje również zmiana grafiki wygaszacza ekranu. Warto również dodać numer telefonu który będzie wyświetlany na ekranie automatu, jak również adres Email, na który będą wysyłane powiadomienia z automatu np. o nieodebranym produkcie. W przypadku korzystania z koszyków zakupowych przez użytkownika, istnieje możliwość automatycznego dodawania produktów do koszyka, jak również maksymalnej wartości koszyka, bądź maksymalnej liczby produktów. W tej samej zakładce można również wyłączyć, bądź włączyć opcję kredytu gotówkowego.
    Zakładka personalizacja Zakładka personalizacja
  31. POWODY KOREKT
  32. W zakładce Powody korekt można dodawać jak również edytować powody korekt, które potem można będzie zastosować przy wdrażaniu korekt przez serwisantów.
    Zakładka powody korekt Zakładka powody korekt
    Aby dodać nowy powód korekty należy nacisnąć znak plusa, następnie należy wpisać nazwę powodu korekty. Dodatkowo należy ustawić czy dana korekta będzie zmieniała stany magazynowe, zaznaczając odpowiednio doładowanie, rozładowanie bądź w momencie braku zmiany należy zaznaczyć "brak".
    Utworzenie nowego powodu korekty Utworzenie nowego powodu korekty
  33. KOREKTY
  34. Dzięki utowrzonym wcześniej powodom korekt serwisanci podczas swoich wizyty mogą wprowadzać korekty, używając wcześniej utworzonych powodów korekt. Korekta może zostać wprowadzona np. w momencie pomyłki, bądź podejrzenia kradzieży.
  35. KATEGORIE
  36. W zakładce kategorii widoczne są zdefiniowane kategorie produktów
    Zakładka kategorie Zakładka kategorie
    Aby dodać kategorię należy nacisnąć przycisk "dodaj kategorię" następnie trzeba wybrać z dysku zdjęcie które będzie reprezentowało daną kategorię i nazwę. Po tych czynnościach należy nacisnąć zapisz i zobaczyć czy dodana kategoria się wyświetla w liście kategorii.
    Dodawanie kategorii Dodawanie kategorii
  37. TAGI
  38. Przechodząc do zakładki Tagi użytkownik jest w stanie tworzyć i zarządzać utworzonymi tagami. Dzięki czemu może je przypisać do produktów bądź automatów. Dla przykładu, jeżeli użytkownik chce rozróżnić automaty ze względu na ich konkretne cechy jest to idalne narzędzie. Również w przypadku produktów może okazać się to pomocne aby dla przykadu oznaczyć produkty krcuhe, bądź z krótkim terminem ważności.
    Zakładka tagi produktu Zakładka tagi produktu
    Aby dodać tag należy nacisnąć przycisk "+". Następnie dodać w górnym polu nazwę tagu. Poniżej należy dodać przynajmniej jedną cechę którą ma zawierać dany tag.
    Dodawanie tagu dla produktu Dodawanie tagu dla produktu
    Podobnie można zobaczyć istniejące tagi dla maszyny przechodząc do sekcji "Maszyna".
    Zakładka tagi dla maszyny Zakładka tagi dla maszyny
    Aby dodać tag dla maszyny należy tak samo nacisnąć przycisk oznaczony "+", po czym również dodać nazwę dla tagu i przynajmniej jedną cechę dla danego tagu.
    Dodawanie tagu dla maszyny Dodawanie tagu dla maszyny
  39. RAPORTY
  40. W zakładce raporty użytkownik jest w stanie wygenerować raporty pozwalające na odczyt informacji na temat wizyt serwisantów w tym informacje o sprzedaży, czy dacie wyciągnięcia monet jeżeli miało ono miejsce.
    Dodawanie tagu dla maszyny Zakładka raporty
    Aby wyświetlić raport należy wybrać zakres czasowy a następnie nacisnąć generuj, dzięki czemu zostanie wygenerowany dany raport.
    Dodawanie tagu dla maszyny Wybór raportu
    Istnieje również możliwość ustawienia co będzie wyświetlane w danym raporcie, przy pomocy filtrów można ustawić które dane w raporcie będą wyświetlane. Można również pobrać raport naciskając niebieską ikonę.
    Dodawanie tagu dla maszyny Dodawanie tagu dla maszyny
  41. ZESTAWIENIA
  42. Przechodząc do zakładki Zestawienia użytkownik jest w stanie przejrzeć interesujące go zestawienia. Należy wybrać odpowieni raport z listy.
    Zakładka Zestawienia Zakładka Zestawienia
    Po wybraniu odpowiedniej zakładki użytkownik może wyświetlić raporty należące do tej grupy .
    Zakładka Zestawienia Przeglądanie i tworzenie dokumentu
  43. KONTRAHENCI
  44. Przechodząc do zakładki kontrahenci, można przeglądać istniejących kontrahentów, jak również zmieniac ich dane takie jak: numer telefony, dane adresowe, nazwę czy nip. Dane o kontrahentach w tym miejscu przydają się do wystawiania dokumentów, jak również jest to wygodne miejsce do trzymania takich danych.
    Zakładka Kontrahenci Widok listy istniejących kontrahentów
    Aby dodać informacje o nowym kontrahencie należy nacisnąć plus na górze po prawej stronie interfejsu. Następnie należy dodać potrzebne dane takie jak nazwa kontrahenta, dane adresowe i kontaktowe jak również nip. Dodatkowo można dodać fax, jak również dodatkowe informacje o kontrahencie np. o dodatkowym adresie czy numerze telefonu.
    Zakładka Kontrahenci Dodawanie nowego kontrahenta
  45. PARAGONY
  46. W tej zakładce wyświetlają się wystawione paragony
  47. ZWROTY
  48. W zakładce zwroty wyświetlana jest lista zwrotów towarów z magazynów. Dodatkowo generowane są automatycznie dokumenty wydania zewnętrznego. Użytkownik może przefiltrować listę zwrotów przy pomocy lejka, który znajduje się na górze strony.
    Zakładka Zwroty Zakładka zwroty
    Aby dodać nowy Zwrot należy nacisnąć plus z prawej strony na górze interfejsu, po czym uzupełnić potrzebne dane takie jak data, magazyn z którego jest zwrot jak również jakie i ile produktów jest w danym zwrotcie. Dodatkowo istnieje możliwośc opcjonalnego dodania komentarza
    Dodanie nowego zwrotu Dodanie nowego zwrotu
  49. STRATY
  50. W zakładce straty wyświetlana jest lista strat towarów z magazynów. Dodatkowo generowane są automatycznie dokumenty wydania zewnętrznego. Użytkownik może przefiltrować listę strat przy pomocy lejka, który znajduje się na górze strony.
    Zakładka Kontrahenci Zakładka Straty
    Aby dodać nowy stratę należy nacisnąć plus z prawej strony na górze interfejsu, po czym uzupełnić potrzebne dane takie jak data, magazyn z którego jest strata jak również jakie i ile produktów jest w danej stracie. Dodatkowo istnieje możliwośc opcjonalnego dodania komentarza
    Dodanie nowego zwrotu Dodanie nowej straty
  51. KODY
  52. W zakładce Kody użytkownik moze wyświetlić listę kodów rabatowych. kody te służą do odbioru produktu z wykorzystaniem kodu, przez co nie niest wymagana płatność.
    Lista kodów Lista kodów
    Aby wygenerować kod należy wpisać kod EAN produktu do którego chce się wygenerować kod rabatowy, nasępnie należy kliknąć zapisz, przez co wygeneruje się kod, który można użyć w autoamcie.
    Dodanie kodu Dodanie kodu
  53. WIZYTY I OSTATNIE WIZYTY
  54. W zakładce wizyty pokazane są wszystkie wizyty w automatach. użytkownik może zobaczyć informacje na temat sprzedaży, stanu doładowania maszyny, jak również po naciśnięciu odpowiedniego dokumentu podejrzeć szczegóły doładowania, inwentaryzacji, czy sprzedaży. Dodatkowo dzięki dwóm przyciskom na górze, zielonemu i niebieskiemu, można pobrać raporty z wizyt.
    Dodanie kodu Zakładka wizyty
    Zakładka ostatnie wizyty zawiera te same informacje, oprócz faktu że wyświetla kilka najnowszych wizyt, a nie wszystkie, nie można również pobrać w niej raportów, tak jak to ma miejsce w zakładce wizyty.
  55. DOŁADOWANIA
  56. W zakładce doładowania widoczne są wszystkie doładowania. Można odczytać w jakim czasie, który automat został doładowany. W kolumnie "Stan maszyny" można również zobaczyć szczegółowy dokumnet doładowania, określający jakie i ile produktów zostało doładowanych. Dodatkowo istnieje również możliwość pobrania konkretnych raportów np. według dat, za pomocą kolorowych przycisków w górnej części interfejsu.
    Zakładka doładowania Zakładka Doładowania
  57. ROZŁADOWANIA
  58. W tej zakładce widnieją wszystkie rozładowania z automatów. Widoczny jest czas rozładowania automat który rozładowano jak również ilość sztuk którą rozładowano.
    Zakładka Rozładowania Zakładka Rozładowania
  59. INWENTARYZACJA
  60. W zakładce inwentaryzacja użytkownik ma wyświetloną listę przeprowadzonych inwentaryzacji magazynowych. Przy pomocy kolorowych przycisków istnieje możliwość pobrania raportów z danej inwentaryzacji w postaci arkusza kalkulacyjnego.
    Lista inwentaryzacji Lista inwentaryzacji
    Po naciśnięciu plusa możemy dokonać inwentaryzacji. Należy wybrać magazyn w którym zostanie przeprowadzona inwntaryzacja, a następnie należy nacisnąć "wylicz stan". Pokażą się produkty, których ilość użytkownik może wpisywać w rubryki po prawej stronie.
    Tworzenie inwentaryzacji Przeprowadzanie inwentaryzacji
  61. WYDANIA
  62. Przechodząc do zakładki wydania, użytkownik ma dostęp listy wydań. Dostępne są takie informacje jak czas utworzenia wydania magazynowego, nazwa magazynu jak również istnieje możliwość wglądu do powiązanych dokumentów.
    Zakładka wydania Zakładka wydania
  63. PRZYJĘCIA
  64. Podobnie jak w przypadku wydań, w tej zakładce znajduje się informacja o wydaniach magazynowych. Przedstawione są dane na temat daty wystawienia dokumentu przyjęcia, nazwy magazynu który przyjął towar jak również możlwiość zobaczenia dokumentów powiązanych po naciśnięciu na nazwę dokumentu, który użytkownik chce zobaczyć.
    Zakładka Przyjęcia Zakładka Przyjęcia
  65. ZAKUPY
  66. Zakładka „Zakupy” zawiera listę wszystkich zakupów dodanych przez użytkownika. Każdy zakup jest powiązany z fakturą zakupową, którą można otworzyć bezpośrednio z tego miejsca. Użytkownik ma również dostęp do informacji o nazwie kontrahenta, od którego dokonano zakupu, oraz o wartości transakcji. Dodatkową funkcjonalnością jest możliwość oznaczenia statusu transakcji w kolumnie „Zapłacona”. Jeśli zakup został opłacony, użytkownik może to zaznaczyć, co zwiększa przejrzystość zarządzania zakupami.
    Zakładka zakupy Zakładka zakupy
    Aby dodać nowy wpis w sekcji zakupy należy nacisnąć szary znak plusa, a następnie uzupełnić potrzebne dane jak magazyn do przyjęcia towaru, datę płatności i datę wystawienia faktury, oraz co najważniejsze uzupełnić produkty oraz ich ilość.
    Dodawanie zakupów Dodawanie zakupów
  67. PRZESUNIĘCIA MAGAZYNOWE
  68. Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Illum eos quas repellendus placeat fugit beatae dolor laudantium, ad aliquid natus repudiandae voluptatem accusantium voluptatum itaque aliquam odit ratione earum exercitationem?
    Zakładka przesunięcia magazynowe Zakładka przesunięcia magazynowe
    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur, adipisicing elit. Quam facere, quis esse et officiis, deserunt, laboriosam similique unde debitis ratione veniam quae saepe? Magnam reprehenderit doloremque laboriosam ad adipisci dolore.
    Dodanie przesuniecia magazynowego Dodanie przesunięcia magazynowego
  69. BŁĘDY
  70. W zakładce błędy użytkownik może zoabczyć błędy które wystąpiły w maszynie. Można również pobrać raport, dzięki wybraniu szarego przycisku na górze po prawej stronie.
    Zakładka błędy Zakładka błędy
  71. ZESTAWY PROMOCYJNE
  72. Przechodząc do zakładki zestawy promocyjne użytkownik jest w stanie zobaczyć aktualnei zdefiniowane zestawy promocyjne. Zestawy promocyjne umożliwiają zakup kilku produktów po ustalonej cenie.
    Zakładka zestawy promocyjne Zakładka zestawy promocyjne
    Aby skonfigurować nowy zestaw promocyjny, należy przejść do
    Dodanie zestawu promocyjnego Dodanie zestawu promocyjnego
  73. ROZLICZENIA
  74. W zakładce rozliczenia użytkownik jest w stanie zobaczyć rozliczenia, a za pomocą przycisków na górze po prawej stronie, pobrać raporty z rozliczeń.
    Zakładka rozliczenia Zakładka rozliczenia
pixel

Polecane